physiologo
Τα Προϊόντα μας

ΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΜΑΣ

Η ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΟΔΙΩΝ ΜΑΣ

Το ανθρώπινο πέλμα είναι μία πολύπλοκη κατασκευή που αποτελείται από 28 οστά τα οποία συγκρατώνται μεταξύ τους με μαλακούς ιστούς-μυς, συνδέσμους και τένοντες.
Τα πέλματά μας από την «πλάση τους» προορίζονταν για περπάτημα σε αμμώδεις και μαλακές επιφάνειες και όχι τσιμεντένιες πλάκες πεζοδρομίων. Επειδή οι σκληρές επίπεδες επιφάνειες δεν προσφέρουν καμία στήριξη στις καμάρες των ποδιών, τα πέλματα τείνουν να στρέφονται προς τα μέσα προκαλώντας έτσι επιπέδωση στις ποδικές καμάρες –μία κατάσταση γνωστή ως «υπερβάλλων πρηνισμός / πλατυποδία»
Καθώς τα πέλματα, οι αστράγαλοι, τα πόδια και η μέση μας προσπαθούν ν’ αντισταθμίσουν την παραπάνω παθολογική αλλαγή στην στάση του σώματος, τα οστά και οι μυς βγαίνουν εκτός λειτουργικής ισορροπίας. Ως αποτέλεσμα της ανισορροπίας αυτής μπορεί να βιώσουμε χρόνιους πόνους κατά μήκος του σώματός μας (όπως στα πέλματα, τα γόνατα, τους γοφούς) αλλά ακόμη και πονοκεφάλους σε σπάνιες περιπτώσεις. Άλλα συμπτώματα που μπορεί να οφείλονται σε υπερβάλλων πρηνισμό ή παθολογία των δομών του πέλματος είναι:
  • Κότσια και κάλοι στο πόδι.
  • Πόνος στον Αχίλλειο τένοντα.
  • Άκανθα πτέρνας.
  • Κουρασμένα / βαριά πόδια που πονάνε.
  • Πόνοι στα γόνατα.
  • Λουμπάγκο / πόνοι στη μέση μας.
  • Ισχιαλγία.
  • Σκολίωση.
  • Πόνοι στον αυχένα.
  • Κακή σωματική στάση.
  • Διαβητικό πόδι.
Προκειμένου να θεραπεύσουμε αυτές τις κλινικές περιπτώσεις πρέπει να διερευνήσουμε σε βάθος τις υποκείμενες αιτίες και όχι απλά να εστιάσουμε στα συμπώματα…
Πώς θεραπεύουμε την αιτία αυτών των προβλημάτων;
Η απάντηση είναι: αποκαθιστώντας την φυσιολογική στάση του σώματος μέσω της διόρθωσης του υπερβάλλοντος πρηνισμού και της θεραπευτικής αποκατάστασης των βλαφθέντων δομών όσο αυτό είναι δυνατό.

Διόρθωση με τα «θερμο-διαμορφωνόμενα» ICB MEDICAL ΟΡΘΩΤΙΚΑ:

Τα θερμο-διαμορφωνόμενα ICB MEDICAL ορθωτικά είναι εξειδικευμένα ορθοπαιδικά πέλματα έσω υποδήματος που στόχος τους είναι η επαναφορά της φυσιολογικής θέσης και λειτουργίας των δομών του πέλματος. Τα ορθωτικά πέλματα της ICB Medical σας επιτρέπουν να επανακτήσετε την συνολική σωματικής σας ισορροπία και τον έλεγχο των μαλακών μορίων –περιορίζοντας έτσι υπερβολικές φορτίσεις στα κάτω άκρα και αντισταθμιστικές αλλαγές στον κορμό. Τα ICB Medical είναι διαθέσιμα από τον θεραπευτή σας και μπορούν να διαμορφωθούν αποκλειστικά για τα πέλματά σας μέσα σε λίγα μόνο λεπτά με θεαματικά αποτελέσματα.
Τα ICB Medical ορθωτικά πέλματα είναι διαθέσιμα σε διάφορα μοντέλα, προκειμένου να σας υποστηρίζουν διαρκώς σε κάθε κοινωνική σας εκδήλωση ή εργασία.
Τα ICB Medical ορθωτικά πέλματα μπορούν να προσαρμοστούν και σε μικρά παιδιά* (από το 3ο έτος της ηλικίας και μετά) με στόχο την αποκατάσταση και προώθηση της σωστής σωματικής στάσης!
*ζητήστε την γνώμη του θεραπευτή σας.

ICB SUPERIOR BIOMECHANICS – ORTHOTEK  REVOLUTIONARY ORTHOPAEDICS

Η εταιρία ICB Medical παρέχει ορθωτικές συσκευές έσω υποδήματος κορυφαίας κατασκευαστικής ποιότητας. Τα ICB Medical ορθωτικά θα επιβοηθήσουν στην επαναφορά της σωστής εμβιομηχανικής ευθυγράμμισης του σώματος, διορθώνοντας τον υπερβάλλοντα πρηνισμό των πελμάτων / πλατυποδία. Η εταιρία ICB Medical υπερηφανεύεται για το επίτευγμά της να κατασκευάζει τα πλέον τεχνολογικά προηγμένα ορθωτικά προϊόντα της εποχής μας, παρέχοντας στους ασθενείς κορυφαία προστασία και έλεγχο.
Διαθέσιμα από κάθε αξιόλογο επαγγελματία στον χώρο της υγείας, τα ορθωτικά ICB Medical μπορούν να προσαρμοσθούν αποκλειστικά στα δικά σας πέλματα μέσα σε μερικά μόνο λεπτά! Μπορούν ακόμη ν’ αναδιαμορφωθούν αρκετές φορές, χωρίς να αλλοιώνονται οι στηρικτικές τους ιδιότητες, απαλάσσοντάς σας έτσι από περιττά έξοδα για προσθήκες και διαφοροποιήσεις υλικών. Τα ICB Medical ορθωτικά απομακρύνουν το σκληρό έδαφος από τα πόδια σας –καθώς θερμαίνονται και προσαρμόζονται στο δικό σας πέλμα… η ανακούφιση απέχει μόλις 5 λεπτά εφαρμογής από τον θεραπευτή σας ο οποίος προηγουμένως θα έχει εκτελέσει συγκεκριμένη εξέταση των πελμάτων και του σώματός σας προκειμένου να καταλήξει στην κατάλληλη διαμόρφωση των ορθωτικών πελμάτων!

To κέντρο Φυσιουγεία συνεργάζεται με το κατάστημα ορθοπεδικών Αγγελίδης.

design & development webprofile